Bence o bebeği aldırmanız rızkınızı daha çok etkiler, siz bu kadar önlem almanıza rağmen rabbim verdiyse rızkınıda verir, sonuçta siz durumumuz kötü ama yinede yapayım bile bile hamile kalayım Allah rızkını verir dememişsiniz, Rabbim vermiş hediye gibi, belkide doğması hayatınızı etkileyecek belkide elden ayaktan düşünce size bakan tek çocuğunuz o olacak belki diğer kardeşlerine çok büyük faydası olacak hayat boyu, bu kadar yöntemle hamile kalman bir mucize, mucize bebek olmuş