Herneyse_00 valla burun kuruluğu hatta kanamaları oluyor ama yavaş yavaş alışmaya başlıyor insan ben de sizin gibiydim çantamda her yerde yedeği vardır ama bakalım inşallah tekrar geri başlamam darısı sizin başınıza inşallah ben fe burun eğriliği de var o yüzden normalde de biraz zor nefes alan bir insanım ama ameliyat olmaya cesaret edemiyorum işte