ecosummm bende 4 seneyi aşkın kullanıyorum kanamalar da oluyor ve davul gibi de şişiyor sikmadigim zaman. Zaten bebeğimin sayesinde uykusuzum bide onu sikmassam gece hiç uyuyamam diye korkuyorum ya doğrusu. Ama söyledikleriniz cesaret verdi. Ramazandan sonra bı hastaneye gidicem birakicam inşallah