Busragokceberra Busragokceberra Bu arada öğlen yarım elma yedim akşam nohut yoğurt yeşillik bir kaşıkta pirinç pilavı yedim azicikta turşu 😋 yatmadan bir bardak şekersiz çay ve şekersiz tarçınlı türk kahvesi içtim☺️
Eslemdemr0308 Ben bir aydır eşimle yapıyorum diyet sabah haşlanmış yumurta peynir domates salata akşam 6 da da mercimek çorbası salata gün içinde bol su yarın tam bir ay olacak tartılacaz bakalım ne kadar vermişiz çok merak ediyorum 😁
Eslemdemr0308 Busragokceberra umarım vermişizdir bir aydir aç geziyorum resmen allahım lütfen vermiş olayım eğer vermediysem direk hamburger siparişi vereceğim 😁😁
Bertugnunannesi Busragokceberra aklınızda olsun yemekten yarım saat önce ve yemekten yarım saat sonra sıvı alımı yapın yemekle bırlıkte ya da kahvaltı ile birlikte sıvı alımı yapmayın bu kilo vermeyi yavaşlatıyormus yengem mide ameliyatı oldu ona da doktoru söylemiş böyle böyle yaparsan daha rahat kilo verirsin demiş bende bu düzene ayak uydurmaya çalışacağım
Esilasel Busragokceberra valla kolay desem yalan olur çok zor. Alışkanlıkları değiştirmek zor mesela ben eskiden uyanınca hemen ağzıma ya çikolata ya kek atardım şimdi 2 bardak su içiyorum ama şuan canım acayip çikolata istiyor. Aralıklı oruç yapmayı denicem birde oda çok kilo verdiriyormuş
BozAilesi Provım Shape diye bi probiyotik önerdi eczacı, bel bölgesindeki yağları yakmada etkiliymiş aynı zamanda iştah kapatma dün aldım bakalım düzenli kullanımda faydasını görürüm inşallah 😇
Koalaannesii_0610 Busragokceberra 97 ile başlamıştım canım şuan bir ay bir hafta oldu 88 gördüm arada kacamakta yaptım iki sefer ama dengelmesini bildim çok şükür acikmiyorum da artık resim atmayida denicem inşallah becerebilirim💐
Esilasel Busragokceberra 8 saat yemek serbest 16 saat oruç tutuyorsunuz. Mesela sabah 11de kahvaltı yaptınız, sonra bi ara öğün yaparsınız sonra akşam 7de akşam yemeği yiyorsunuz. Sabah saat 11e kadar başka birşey yemek yok. Şekersiz çay kahve su serbest ama. Yeme aralığınız 8 saat olacak şekilde ayarlamanız lazım.
Koalaannesii_0610 Busragokceberra 8/16 sisteminde yapıyorum canım aralıklı oruçu 11 12 arası kahvaltı ekmek tüketmiyorum isteğine bağlı ara öğünlerde yeşil çay kahve kalorisiz içecekler çok acikirsam kendi yaptığım Züber toplarından veya leblebi yiyorum akşam 18.00 da yemeğimi yiyorum ilk başlarda dolu dolu yiyordum ama şuan baya azalttım miden küçüldükçe inan yiyesin gelmiyor bide tarçın zerdeçal kimyon karışimi çay içiyorum inan çok faydasını gördüm bı diyetisyen sayfasında gördüm açlığımi bastrdi odemleri atmada yardımcı oldu denemenizi tavsiye ederim 💐 inşallah anlatabilmisimdr 🥰