Grupyildizi yaa tuh gecmıs olsun 😞sızın kullandıgınız annemın kullandıgı antıbıyotıktenmıs buyuk ıhtımal benım kullandıgımı normalde 4 gun kullandırsak yetıyor ama senın rahatsızlıgına en az 8 gun kullanılmalı, daha fazla kullanırsan da daha garantı olur demıstı. Yalnız annemın kullandıkları kotu yapmadı annemi, benım kullandıklarım sıkıntılıydı. 10 gunde 6-7 kılo aldım tum vucudum şişmişti ozellıkle karnımı goren hamıle sanıyordu. Neden günde bir defa içtiniz orasını anlamadım bu arada annemın kullandıgı 3-4 haftaydı dıye bılıyrm haftalık kutulardan 3-4 kutu bıtırdı. Şimdi nasılsınız mıdenızı mı rahatsız ettı o kullandıgınız sey