Grupyildizi çiğneme tabletini bizmopendi sanırım bende kullandım evet aşırı gaz şişkinlik yapmisti bendede doktor bunun içinde ilaç vermişti rahatlamistim
. Daha sonra antibiyotik, bağırsak florasını bozduğu için probiyotik kullandım sizde kullanın kendinizi daha iyi hissedersiniz.. üçlü etki diyorlar sizin kullandığınıza iki farklı grup antibiyotik mide koruyucu ve doku yenileyen çiğneme tableti.. inşallah size şifa olur ..