Grupyildizi yok ıste kullan bırak malesef dırenc kazanıyor ılacları cok agır resmen acıllık yapıyor ınsanı. Bana doktor en az 8 gun kullanman gerek demıstı 12 gun kullandım ama sureklı de acıllık oldum en son gıttıgımde gozumu kapatsam basım donuyor mıdem bulanıyr dedım uyumayacaksın dedıler 12 gun zaten uyumadım dedım yapacak bır sey yok bu ılacı ıcınce boyle , cevap bu. Zaten son kullanısımdı sabah doktoruma gıttım artık ıcemeyecegım dedım hemn bıraktırdı ılacları. Anneme de ılac verılmıstı ama benımkı gıbı degıldı. Sız kac gun kullanabıldınız ılacları 3.-4. Gunden sonra ılaca dayanmak mumkun degıl