Sedacyln Sisteme giremiyorumki göreyim çökmüş yine e devlet😔😔 şimdi pttye gitsem yatmamışsa çocukla boşuna yorulmuş olcam of
cemreninnannesii Findikzadem ya benimde onaylandı gözüküyor ama para yatmadı 2 ay önce onaylandı diyor kabul edilmiştir diyor yatmadı 1 kasımda elektirik yardımı yatmış🙄
aslnur Neye göre onaylanıyor eşim aile destek paletine başvurmuş onaylanmamış birde ben yapacagım iki kişi çalışınca mı red oluyor siz çalışmıyormusunuz biri cevap yazabilir mi üstelik bende kiradayım
Meralminakumru aslnur ben çalışmıyorum eşimde asgarî ücret ile çalışıyor evimiz kira iki çocuk var ben 8 defa başvuru yaptım öyle kabul edildi 🤷
Kahkaha aslnur benim eşim iş bulamıyor sigortasız 2 tane çocuğumuz var biri 5 yaşında ana okuluna gidiyor diğeri daha 4 aylık. Üstelik bende calismiyorum elimizde avcumuzda pek bişey yok yani günlük iş bulursa gidiyor eşim bulamazsa yok.. bize çıktı çok şükür.
Valtameriii Findikzadem geliriniz ne kadar acaba bende başvurdum ama çıkmadı tek çocuk olduğu için mi çıkmadı acaba
aslnur Meralminakumru hadi ya dün ben e devlete yazdım sosyal yardım diye girdim çoçugumun tc sini istedi yazdım eşimin falan sms o oraya İbanı yazamadım klavye kabul etmedi sonra sayfadan çıktım başında Tr olmadan yazın diyordu da yazdım ama inan sığmadı sizde de oldu mu doğalgaz elektrik falan sormadı bana
cemreninnannesii Findikzadem evet 173 tl yardım gözüküyoe şuan ptt kurum ödemelerine girilmiyor inşallah yatmıştır
Meralminakumru Findikzadem geçen gün gittim henüz para yatmamıştı küçük PTT gittim biz vermiyoruz kart dedi 🤷
Esil0annesi Brutal-Betty nasıl kontrol edecez yatıp yatmadığını ben geçen ay aldım ayın 6 sında PTT’den mesaj geldi panız yattı diye bu ay ayın 6’ sı geçti hala mesaj gelmedi. E devletten mi kıntrıl ediyorsun nasıl bakıcaz?🙏🏻
Findikzadem Meralminakumru para yatmadan vermiyorlar PTT kurum ödemelerine düştüğü zaman görebiliyorlar
eymeninannesi11_ Meralminakumru o kadarını bende bilmiyorum 🤷♀️ ama o altında yazan tarihe kadar çekebileceğiniz tarih yani o tarihe kadar yatacak degil onu biliyorum yani o tarihe kadar çekmezsen tekrar çekilir devlet tarafından onu diyo
Findikzadem cemreninnannesii açılır şuan herkes yükleniyor o yüzden kaldrmyr gece 2 gibi grdim sabah giremedim