aslnur ben IBAN girmedim valla ama bende doğalgaz elektrik abone numarasını falan yazmadım birde çok başvuru yaptım her defasında farklı şeyler denedim hatta en sok başvuru yaptığımı unutmuştum şans eseri fark ettim kabul edildiğini çünkü 8. başvurumdu artık kabul olmaz diye düşünmüştüm