GunesDeniz birprensannesii_ şuan bktigimda kurum odemelerinde yatmış olarak gördüm hesabıma aktardım kişisel banka hesabıma inşallah direk hesabıma gelir yanlis bir şey yapmamisimdir
eymeninannesi11_ Esmamehmet 450 çocuk parasıyla 3 çocuk 450 birde 450 alanlara 850 oldu ya toplamda 1300
acemi_ana bundlebeach evet bnde de öyle yazıyor güya 1 yıl sürecek denildi bu yardım ama ben 7. Ayda başvurdum bnde de aynı tarih yazıyor bnden sonra başvuran yengemde de aynı tarih yazıyor
eymeninannesi11_ acemi_ana o tarih parayı o tarihe kadar çekebilirsiniz demek istiyor önümüzdeki ay 1 ay ileri tarih yazacak bende önce senin gb düşündüm
Sensulen Arkadaşlar tam 1 ay önce başvuru yapmıştım hala devam ediyor yazıyor sizlerde sonuç ne zaman belli oldu bu kadar uzun mu sürdü bilgisi olan yardımcı olabilir mi
AyseninAnnesiiii aktifmaya ben bu paraya başvururken ısınma desteği istemiyorım yapmıştım bu para çıktı tekrar basvurabilir miyim ısınma desteğine bilginiz var mı
Meralminakumru eymeninannesi11_ birşey sorabilir miyim benim ilk defa bu ay çıktı şimdi bu aydan itibaren bir yıl olana kadar mı alacağım yoksa yardım bitiş tarihi ne Zaman ise o zamana kadar mı alacağım ücreti? Çünkü bayadır alınıyor benim daha yeni kabul edildi ve ilk defa bu ay alacağım
Meralminakumru Findikzadem bende ilk defa alacağım da PTT kartım yok kart olmadan da ücreti alabilir miyim acaba bir bilginiz var mı
eymeninannesi11_ Meralminakumru o kadarını bende bilmiyorum 🤷♀️ ama o altında yazan tarihe kadar çekebileceğiniz tarih yani o tarihe kadar yatacak degil onu biliyorum yani o tarihe kadar çekmezsen tekrar çekilir devlet tarafından onu diyo