Merhaba05 bn yapıyorum , emziriyorum gazını çıkarıp beşiğe koyuyorum sallamıyorum biraz ağlıyor biraz suyuyor ama öyle çok ağlamıyor yani nasıl desem mızmızlanıyor ,sonra bakıyorum uyumuş .bazen geceleri ben emzşrdşkten sonra uyanıyor geei yyumuyor dikkat ettim ben salladıkça uyanık kalma süresi artıyor. Ben emzirip bırakıyorum tuvalete gidiyorum geldiğimde uyumuş oluyor