Merhaba05 deneyip denememek size kalmış bir durum tabii ki. Daha çok yeni annesiniz lohusa sayılırsınız böyle şeyler düşünmeniz çok normal ama iyi bir annesiniz sakın unutmayın🌸 ben de çok ağladım ben bu çocuğa bakamıyorum diye sadece geçiyo ben onu demek istedim üzülmeyin. Ben de hep yalnızdım çünkü pandemi döneminde doğum yaptım. doğum yaptığımın 3. günü eşim iş için şehir dışına çıkmak zorunda kaldı hepten yalnız kaldım akşam 7den sabaha kadar ağlayan bi bebekle. Şu an 2,5 yaşında inanın bazen o günlerini bile özlüyorum hiç bitmeyecek gibi geliyo şu an size ama emin olun çok çabuk büyüyorlar.