Merhaba05 öyle olmaz çocukta yalnızlık hissi oluşur, bırakıldığını düşünür kötü etkilenir, onun yerine emzirin yatağına yatırın elinizle sevin okşayın alnını öpün, ağlarsa bir dk bekleyin sakinleştirmeye çalışın sakinleşmiyorsa kucağınıza alın, sakinleştirip yerine yatırın bunu üç dört defa yapın ve her seferinde bekleme süresini uzatın, zamanla sakinleşip dalacaktır ama gün içinde de tummy time givi etkinliklerle yerde vakit geçirmeye alıştırın, öyle öyle zamanla öğrenşr ama uzun süre asla ağlatmayın yazık günah