Bebekbozkurt kızım 3 yaşında onunla büyüttüm oğlum 2 ay 14 günlük emziriyorum sütüm az olduğu zamanlar hemen yapıp veriyorum ama süt katmanı önermem zaten sütlü ustundede yazıyor . Biberona alismasin diye şimdi kaşıkla veriyorum ben içine bir damla zeytinyağı da katarsanız gabiz olmaz .