Betul7140 o zaman maddi imkansızlıktan mecburi bir durum olduğu için yapmış ailen yoksa hangi anne istemez kendi sütüyle veya en iyi mamalarla beslemeyi bebeğini ? Şimdi senin öyle bir durumun yok anlaşılan ve güzel mamalar alabilmişsin bebeğine ne mutlu ki, İnan mamadan daha iyi değil diğer vereceklerin ve sağlıklı kilo yapmayacak emin ol, o beslenmeyle sende veya kardeşlerinde ileride kronik hastalıklar meydana gelebileceği de bir gerçek ama bunu da göz ardı etme lütfen