Farahzeynep Betul7140 benim de 2700 doğdu, 3 aylıkken 5500dü doktor gayet sağlıklı, bebekler 5. Ayda doğum kilosunun 2 katına ulaşır ama sizinki şimddien ulaşmış dedi, ek gıda için küçük dedi, kilonuz gayet normal.
Zkocaman Denotemo Benim oğlum da 13 aylık hala 3 saatte bir uyanıyor emmek istiyor gece maması bile verdim ama çok işe yaramadı her çocuk farklı oluyor dedikleri bu olsa gerek 🤦🏼♀️ Bu arada bebişiniz daha çok küçük bağırsaklarına yazık etmeyin deyim bu sefer sindirim problemi yaşar yine uyuyamaz🤷🏼♀️
Betul7140 Ebruyldrm pirinç ununun üstünde 4. Aydan itibaren diyoya oyüzden doğru erken biraz daha bekleyim
Ebruyldrm Betul7140 yine karar sana kalmis ama yapacaksan eger pisirdikten snra sulu sekilde ver bebegine koyu olmasin normal yaptigimiz mama seklinde..
Betul7140 Ariyaarya marketlerde oluyoya canım hero bayb falan sütlü pirinçli yazıyo 4. Aydan itibaren onlardan
Esraarass Betul7140 2800 müş kilosu her ay bir kilo alsa 3. Ayında 5800 yapar ki sizin bebeğiniz 5500 kiloymuş. Yani nasıl zayıf anlamadım
Betul7140 gulertknn1 neden bıraktınız kabız falanmı oldu ayrıca sizinkide çok küçükmüş ben şimdi bile hem vermek istiyorum hem tereddütte kalıyorum
Betul7140 ElizErva nasıl veriyosun canım hangi saatler kıvamı nasıl ve nasıl yapıyosun yardımcı olurmusun ☺️
gulertknn1 Betul7140 hayır bi sorun olmadı ama sonra dedim ne gerek var diye vermedim kilo alımı olmuyodu bende olsun diye aldım 1-2 kere verdim içim rahat etmedi vermedim 3 aylık çok küçük değil bence ama doktoruna sor sonuçta hepimiz küçükken neler yedirdiler allah bilir
ElizErva Betul7140 1 çay bardağı süte 1 buçuk çay kaşığı pirinç unu katıyorum pişiriyorum biberonla veriyorum katı olursa sütle açıyorum katılıgını cicibebede veriyorum günde 1 kere
ElizErva Betul7140 hero baby var sütlü pirinçli onu aldım ben bile begenmedim en iyisi eski usül pirinç unu
Bebekbozkurt ElizErva bnde veriyorum bebek daha ikinci ata grdi post açmıştım herkes kıdı bana ama bebek başka birşey kabul etmiyor napayım açmı kalsın verirken üzülüyorum ama napim 😔 günde bir defa veriyorum zAten de o da hangi saatte sütüm gelmezse ozaman 😔
ElizErva Betul7140 evet herşeyi sütle veriyorum beni annem onlarla büyütmüş benim yeğenlerimde öyle büyüdü
Farahzeynep Betul7140 gayet normal bebeğiniz, pirinç unu falan vermeyin. 4 ayda olmadı ek gıdaya başlarsınız.
Betul7140 ElizErva teşekürler canım yardımların için bende denemeye başladığımda senin gibi yapıcam ☺️
ElizErva Betul7140 ilk önce tedirgin oldum baktım benim kız arkadaşlarım veriyor bende vermeye başladım benim kızım çok küçük doğdu mama pek kilo aldırmadı o yüzden böyle yapıyorum