Ozlemdoga sadece mamayla beslenen bebekler 4. Ayında başlayabilir doktoruna sor istiyosan eğer anne sütü alıyosa ona diyecek bişeyim yok kimse bebeği için kötü bişey yapmaz araştırıyoruz ediyoruz ama büyüklerimizede danışıyoruz bazen doktorum çare olmadığına büyüklerimiz oluyo bukadar. İnternet nedir bizde biliyoruz sadece bebeğimi tok tutarmı diye sordum nice pirinç unuyla büyüyen bebeklerimiz var mama yemeyip lütfen yapmayın