sedaelif Kubumom merhaba bende ırsi diye düşünüyorum annem 11 ay sonra adet olmuş 13. Ay tekrardan hamile kalmış. bende öyle oldum. Hatta kız kuzenimde öyle oldu.
Feyzosumunannesi cftcdln ben hamıle kalmadan once her ay 3 gun gec olurdum bugun 3. Gün bakalım nasıl olacak
Feyzosumunannesi Nzkylmz Ayyy benım de 3 gün oldu hemen taktırcam pişman oldum ilk adetımde taktırmadım diye umarım düzensizlik ten daha olmamışımdır
Feyzosumunannesi burcininuygari nemde anneme cekerım bellı 6. Aydan sonra bir gün olurum dedım ama 4 bucuk aylıkken heöen oluverdi kısmet..
Feyzosumunannesi Gzmefnn çok tedirgin ediyor bu durum benı ilkkez adet oldum ve gecıkınce 3 gun bıle olsa panık oluyorum
Feyzosumunannesi birbebetoannesiii sağlık ocagına sordum adetının 3. Gunu gtmem gerekıyor dedi sanırım acıyı daha az hıssedıyormusuz bende o yuzden adetımı beklıyorum
Doruk-_ Feyzosumunannesi ben düzenli oluyorum ama çok agrım olıyor genç kız iken bu kadar agrım olmuyor du sezeryan dolun
Elvanguzel Feyzosumunannesi doğum yapalı 2 ay 9 gün oldu kırkımın içinde oldum 36.günde 40.gunde spiral taktırdım şimdi tekrardan aynı tarihte oldum şu anda düzenli bakalım inşallah böyle devam eder ayrıca emziriyorum.
sarumi EsEle ya ayni durum bendede oldu 3 aylik bebegim bi iki gun cok cok az oldum bu iki uc gundurde agrim var ama gelen giden bisi yok neden acaba cok korkuyorum 😢
EsEle sarumi ben bugün kan testi verecem cnm benim de öyle bir haftadır ağrı var bi gün de az geldi çevremde böle oluo hamile kalanlar olmuş ben de korkuyotum bnm de 3 aylık bebişim, son durumu burda paylaşırım inş sonucuma göre,umarım değilizdir:((
EsEle sarumi ben kan testi verim negatif ama halen de olmadım hayırlısı artık:)Çok korkmuştum etrafımdan kanda belli olmaz falan dediler emzirdiğin için ama artık kadın doğuma falan gidesim de yok:)