Dryagns Feyzosumunannesi ben hemen 1 ay sonra oldum ve sonraki aylarda da düzenli bir ay arayla olmaya devam ettim
Nzkylmz Feyzosumunannesi Feyzosumunannesi Doğumdan 4 ay sonra oldum bebeğim 8 aylık 4 aydır geç geliyo çok düzensiz doktor emzirdigin için gecikmeler normal demişti adetliyken spiral taktir heran hamile kalabilirsin demişti 🫤 bu ay 5 gün gecikti hala yok
Feyzosumunannesi Nzkylmz Ayyy benım de 3 gün oldu hemen taktırcam pişman oldum ilk adetımde taktırmadım diye umarım düzensizlik ten daha olmamışımdır
birbebetoannesiii Feyzosumunannesi canım gebelik testi ile gidipte taktirabiliyosn kan ver negatif testinle git takıyorlar sorun yok bense adet olmamıştım o zamanlar testle gidip taktirdim illa adete gerk yok
Feyzosumunannesi birbebetoannesiii sağlık ocagına sordum adetının 3. Gunu gtmem gerekıyor dedi sanırım acıyı daha az hıssedıyormusuz bende o yuzden adetımı beklıyorum
Gzmefnn Feyzosumunannesi ya aynı şekilde bende öyle ilk aylar oldum bu ay olmadım hala geçen ay da korktum 2 3 gün oldum sonra bu ay hiç olmadım o kadar test yaptım negatif çıktı doktor bu ay tam düzensizlik olur dedi ama hala korku var
Feyzosumunannesi Gzmefnn çok tedirgin ediyor bu durum benı ilkkez adet oldum ve gecıkınce 3 gun bıle olsa panık oluyorum
burcininuygari Lohusalık tam bitti dedim 1 hafta sonra adet oldum :) çok heveslenmiştim 1-2 yıl olmuycam diye
Feyzosumunannesi burcininuygari nemde anneme cekerım bellı 6. Aydan sonra bir gün olurum dedım ama 4 bucuk aylıkken heöen oluverdi kısmet..
Elizela36 EsEle Bende 4.5 aydır bekliyorum kaç gündür kaşık ağrısı bel ağrıları mahvetti inşallah oluruz bir şişkinlik var mesanem dolu sanki hiç bir şey anlamadım spiralede cesaret edemem korkuyorum
cftcdln Feyzosumunannesi 2 ay sonra adet oldum ve eskisi gibi düzenli ama maalesef takvimim ileri kaydı. 2 hafta kadar sadece ona aşılamadım 🥲
Feyzosumunannesi cftcdln ben hamıle kalmadan once her ay 3 gun gec olurdum bugun 3. Gün bakalım nasıl olacak
Tugbametee Feyzosumunannesi oğlumda 16 ay sonra olmuştum kızım 10 aylık şuan hala yok. İlkinde hemen düzene girmişti benim