Ceylan-polat Feyzosumunannesi erken adet olmak hamileliğe tekrar açık olmak anlamına geliyor galiba en korkutucu yani bu ama harici birşey var mı korkmam gereken 🤭☺️
Feyzosumunannesi Ceylan-polat Hamilelik riskinin yüksek olması dışında hiç bir korkulacak yanı yok hatta faydası cok 🙈😅😅
kzgdnEbru Feyzosumunannesi 2bucuk aylık oğlum var bende henüz olmadım 1aydır sürekli hasta olacakmışım gibi ağrılarım oluyor
Alyamom26 Feyzosumunannesi 40 im çıktı adet oldum şuan bebeğim 3 ay 11 günlük 4 defa adet oldum . Millet olmuyor aylarca 😂 bende niye böyle sık sık oluyor anlamadım
Alyamom26 Kubumom benim annemde 40 i çıkar çıkmaz olurmuş bende de öyle oldu ve sezeryan oldum bende. Yani sezeryanla alakası yok bence
Ponyo Feyzosumunannesi olursun cnm 3ay 5ay farketmiyor hayat normale dönüyormuş😅 ben de özellikle adet ve birçok konuda endişeliydim çok.. ama zamanla geçiyor şükür😊🙏🏻