Feyzosumunannesi Sevval_59 ben ilkkez oldum gecen ay bu ay 2 gun gecıktı sanırım düzensizlik oluyormus
Sevval_59 Feyzosumunannesi aynn oyle 1 hafta gelmemişti bnim çok korkmuştum hamileyim diye 2.3 aya kadar düzene girer
Feyzosumunannesi Aysunnn65 yaaa ben hc yapmadım cnkı 1 yıla kadar normalmiş ne zaman adet oldum sonra korku basladı bendede 😅
Feyzosumunannesi Mlkkrm ben 4 bucuk ay sonra oldum yani gecen ay ama bu ay gecıktı 2 gun yanı 1 kere adet oldum daha duzenlı mj sızınkı
Feyzosumunannesi Kubumom 1 yıla kadar emzırdıgın surece normal bejım annemle ablamda 6 aydan sonra olmus annem bana sen erken oldun dedı hatta 4 bucuk aylıkken oldum bende gecen ay yanı smdı olur olmaz spiral taktıracagım
Kubumom Feyzosumunannesi ya kimi emzirdiği sürece olmuyormuş emzirmeyi bıraktıktan sonraki gün adet olan arkadaşım var kimi de 40ı çıkınca oluyor bizim ailede ben ilk olduğumdan merak ediyorum açıkçası
Ponyo Feyzosumunannesi olursun cnm 3ay 5ay farketmiyor hayat normale dönüyormuş😅 ben de özellikle adet ve birçok konuda endişeliydim çok.. ama zamanla geçiyor şükür😊🙏🏻
Feyzosumunannesi EsEle bende 4 bucuk aylıkken oldum 4 5 gun sürdü öyle ahım şahım bir kanamam da olmadı bende korkuyorum valla Allah büyük napaalım
Feyzosumunannesi Ceylan-polat valla bende gec olsun şstemıstım ne yalan söylim adet olunca korkmaya basladım
Ceylan-polat Feyzosumunannesi erken adet olmak hamileliğe tekrar açık olmak anlamına geliyor galiba en korkutucu yani bu ama harici birşey var mı korkmam gereken 🤭☺️