Bir_anneee Feyzosumunannesi adet olmayı beklemeye gerek yok diye biliyorum ben olmadan taktırdım 6 buçuk aydır adet olmadım ben de
EsEle Benim 3 aylık bebeğim, beş altı gündür kasık bel ağrılarım var:(adet de olmadım ama o tarz ağrılar var kaç gündür,bikaç gün önce çok çok az geldi gitti, aşırı korkuyorum ben de:(benim durumumda olan var mı enfeksiyon olabilir mi acaba
Feyzosumunannesi EsEle bende 4 bucuk aylıkken oldum 4 5 gun sürdü öyle ahım şahım bir kanamam da olmadı bende korkuyorum valla Allah büyük napaalım
Elizela36 EsEle Bende 4.5 aydır bekliyorum kaç gündür kaşık ağrısı bel ağrıları mahvetti inşallah oluruz bir şişkinlik var mesanem dolu sanki hiç bir şey anlamadım spiralede cesaret edemem korkuyorum
sarumi EsEle ya ayni durum bendede oldu 3 aylik bebegim bi iki gun cok cok az oldum bu iki uc gundurde agrim var ama gelen giden bisi yok neden acaba cok korkuyorum 😢
Ponyo Feyzosumunannesi doğumdan sonra 4. Aya girerken olmuştum adet. 3 aydır bir iki gün gecikmeli de olsa düzenli oluyorum şükür 🙏🏻
birDenizmeselesi Bircicekannesiii emzirdiğiniz süre boyunca regl olmamanız gayet normal bazı insanlarda hormonlar baskılıyor
Kubumom Annem 40ı çıkınca hemen olurmuş, 3 ablamın 3üde kırkı çıkınca oldu hepsi normal doğum yaptı benim sezaryen oldu 4.5ay oldu hala tık yok. Normal doğum sezaryen doğum diye farkeder mi ki kızlar? Irsidir diye düşünmüştüm olurum diye bekledim ama olmadım, ara ara adet sancısı gibi sancım oluyor ama ı ı yok. 🥹 doktoruma kontrole gittiğimde sordum emzirdiğin sürece olmaman normal dedi sıkıntı da değil benim için normal bi şeymiş sonuçta ama insan merak ediyor işte 😀
Feyzosumunannesi Kubumom 1 yıla kadar emzırdıgın surece normal bejım annemle ablamda 6 aydan sonra olmus annem bana sen erken oldun dedı hatta 4 bucuk aylıkken oldum bende gecen ay yanı smdı olur olmaz spiral taktıracagım
Alyamom26 Kubumom benim annemde 40 i çıkar çıkmaz olurmuş bende de öyle oldu ve sezeryan oldum bende. Yani sezeryanla alakası yok bence
sedaelif Kubumom merhaba bende ırsi diye düşünüyorum annem 11 ay sonra adet olmuş 13. Ay tekrardan hamile kalmış. bende öyle oldum. Hatta kız kuzenimde öyle oldu.
Feyzosumunannesi Mlkkrm ben 4 bucuk ay sonra oldum yani gecen ay ama bu ay gecıktı 2 gun yanı 1 kere adet oldum daha duzenlı mj sızınkı
Aysunnn65 Feyzosumunannesi 3 buçuk ay olucak hâlâ olmadım durmadan gebelik testi yapıyorum korkudan 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Feyzosumunannesi Aysunnn65 yaaa ben hc yapmadım cnkı 1 yıla kadar normalmiş ne zaman adet oldum sonra korku basladı bendede 😅
Sevval_59 Feyzosumunannesi 40.gunum dolduktan sonra sanirsam 50.gunumde oldum Ay başı Ay sonu oluyordum şimdi sadece Ay başları oluyrohn 7 aylık kızım şuan düzene girdi çok sukur
Feyzosumunannesi Sevval_59 ben ilkkez oldum gecen ay bu ay 2 gun gecıktı sanırım düzensizlik oluyormus