EsEle sarumi ben bugün kan testi verecem cnm benim de öyle bir haftadır ağrı var bi gün de az geldi çevremde böle oluo hamile kalanlar olmuş ben de korkuyotum bnm de 3 aylık bebişim, son durumu burda paylaşırım inş sonucuma göre,umarım değilizdir:((
sarumi EsEle kanamadan uc gun sonra evde yaptim negatif çıktı cesaretim yok kan testi yapmaya inşallah sizinde yoktur😑
happy_mother Feyzosumunannesi benim 51 gün doğum kanamam sürdü sonrasında 15 gün sonra normal adet oldum ve düzenli oluyorum artık
ipekgumen1 Feyzosumunannesi 4.ayda geldi benim ama çok yoğun geliyor anlamadım pedte hiç kuru yer kalmıyor sürekli ped değiştiriyorum düzelir mi bilmiyorum böyle olmazdı benim
Senibidasanaelikopteryokbuson Nazlican aynı durumdayım suan 15.gun hala olmadım gebelık olmadıgındanda nerdeyse emınım ama yınede test yapıcam Emzırme donemlerınde de sapmalar gecıkmeler normal dıye bılıyorum ıkk kez bu kadar gecıktı ama stres yaptıkca olmuyo sankı
Mrskoc 6.5 ay adet görmedim sütten kestim hemen adet oldum ama bir hafta adet bir hafta normal 2 aydır hasta oluyorum hangisi adet hangisi özür ayırt edemiyorum
Yasemin5 Feyzosumunannesi bebeğim 2 aylıkken hafif akıntı şeklinde başladı. Diğer ay akıntı miktarım normale döndü 6 gün sürdü.
Rukiye-Ipek Gazmoms benimde 40. Günde kesilen akıntım 45-46. Günde kan olarak 3 gün devam etti. Adet miydi bilmiyorum
Egelibianne48 Agustos da dogum yaptım , eylülün ortasına kadar kanamam devam etti . Ekim de normal adet oldum . Benım ki cabuk düzene girdi gibi . Oğlumda da böyle olmuştu .
Fadmakts Feyzosumunannesi ben 40 ım çıktıktan sonra adet olmuştum her ay 10 güne yakın gecikme oluyor hala bebeğim 5 aylık
Aliss Feyzosumunannesi İlk bebeğimde de her ay düzenli oldu ama ikinci bebeğimde Ekay olmadım soğn suyu içtim düzene giriyo