Evaninanasi mesajinizdan sonra ilk isim eczaneye gidip almak olsu, suan ikinci siseyi kullanıyorum, iyi ki de almisim, vallahi faydasini gordum, gaz cikaracam diye kendinden gecen cocuk, simdi bi kac kere ikinmanin ardina rahatlikla hem gazini cikarabiliyor hem de kakasini yapabiliyor, ustelik 4 5 saat de uyku uyumaya basladi, allah sizden razi olsun, psikolojimi kurtardiniz acikcasi, cunku dayanamiyordum oyle gormeye cocugu icim aciyordu, sayenizde suan o kadar huzur dolu ki icim, rabbim gonlunuzden ne geciriyorsaniz en hayirli haliyle nasip etsin sizlere insallah, hakkinizi helal edin 🤗❤️❤️🙏