selamun aleyküm anneler, oğlum 40 günlük, doğduğunda kuvoze alındı 1 hafta kuvozde kaldı , bu süreçte gaz sıkıntısı olduğunu söylemişlerdi hemşireler, bizden biogaia gaz damlası istediler, hastaneden çıktıktan sonra da kullanabilirsiniz dediler, fakat ben bu damlanın etki ettiğini düşünmüyorum, damlayı vermeden önce büyük ve küçük abdestini yaparken nasıl hırpalıyorsa kendini, kullandıktan sonra da aynı şekilde, değişen bir şey olmuyor, ayaklarına masaj da yapsam, sıcak da tutsam nafile, yeri geliyor büyüğünü yapması saatler sürüyor, saatlerce ıkınıp ağlıyor, kıpkırmızı oluyo, nefesi kesiliyor ağlarken, kabız da değil işiyor gibi çıkıyor büyüğü, fakat gazı sıkıştığı zaman o kadar cıvık olmasına rağmen çıkaramıyor, kullandığınız, faydasını gördüğünüz bi gaz damlası var mı acaba, tecrübe kitaplardan daha kıymetlidir, gaz damlası kullanıp faydasını tecrübe etmiş anneler, bana yardımcı olursanız cok sevinirim, şimdiden çok teşekkür ederim