Evaninanasi bize gunde 5 sefer 1.25 verin demislerdi uzerinde 2.5 yaziyor ama biz gene de eczaci boyle dediyse vardir bi bildigi dedik 1.25 verdim hep halen de oyle veriyorum, hem gazini cikarabiliyor hem kakasini yapambiliyor, inanir misiniz belki 45 dk ugrasiyordum ayaklariyla surekli ileri geri yaptiriyodum cikarabilsin diye, suan bezini her actigimda kakasini yapmis oluyor valla, cidden cok tesekkur ederim 🤗🤗❤️