Mys30 benim kızımın kafasıda ilk doğduğunda çok düzgündü cok dikkat ettim hep sağına soluna eşit yatırdım ama kafasını çevirmeyi öğrenince hep sağına yatmak istedi bi süre busebeple sağ tarafı düzleşti yamuk duruyodu kafası ben sola çeviriyodum o ısrarla sağa yatırıyordu doktoruma 2 aylık kontrolde sordum 18 ayına kadar kafa gelişiminin devam ettiğini düzeleceğini söyledi soldan yaklaşmamı emzirirken çoğunlukla sola yatırıp emzirmemi istedi şuan 3 ay 8 günlük baya düzeldi artık kendiside sola yatmaya alıştı eşit yatıyo böyle giderse bikaç aya dengelenir diye düşünğyorum. Yani 18 aya kadar gelişiyormuş bence endişelenmye gerek yok.