Mys30 bizimki de doğduğundan beri sola yatardı. Aşırı saçlı bir bebekti, iki aylık olunca saçlarını kazıtmıştık çocuğun resmen sol tarafı yoktu içe çökmüştü çok fazla. Doktor zamanla dönmeye başladıkça düzelir demişti ama sağ tarafa yöneltmeye çalış dedi. Üç aylık olunca sağa sola dönmeye başladı yavaş yavaş düzeldi. Şu an 6 ay 22 günlük çok hafif bi yamukluk kaldı çok dikkatli bakılırsa fark ediliyor anca. Ama bizimde kafa ölçüsü gelişmiyor, presentil tablosunda %2 çıkıyor çok çok düşük bi rakam. Doktor iki ay daha bekleyelim eğer böyle devam ederse nörolojik bir sebeptir dedi. Bende çok korktum acaba yamukluktan dolayı mı diye ama ondan olduğunu söylemedi. Bir dahaki ay başka bir doktora daha götüreceğim