Canisi30 6. Ayda çocuk doktoruna gittiğimizde iki ay daha bekleyelim demişti. Bu ay 8. Ay kontrolünde gittiğimizde Nörolojiye yönlendirdi. Nörolojiye de götürdük ama ordaki doktor da kan ilacını ve D vitaminini yükseltti. İki ay daha bekleyelim ona göre egg çekeriz dedi. Bakalım iki ay daha bekleyeceğiz