sweetasya aynı durumdayız valla 4 yaşında kızım bir kez bile öksürdüğünü bilmem bu zamana kadar antibiyotik hiç kullanmamıştık ama şu 1 aydır sürekli hasta hava verdik antibiyotik verdik yok geçmiyor bir de. 1 yaşında oğlum var o da aynı oğlum daha kötü hatta sürekli tıkanık gece öksürük krizi geçmiyor 2 hafta iyilerdi 1 haftadır yine başladı yine götüreceğim mecbur doktora sürekli ilaç almalarını da istemiyorum ama mecbur kızıma dr takviye verdi iki tane immunomax ve tendamax onları kullanıyorum bilmem iyi gelir mi kreşe başladığından beri belimizi doğrultamadık