sweetasya eczaneden sprey serum fizyolojik aldım içine udi hindi yağı koydum, ekstra 500 cc serum aldım bittikçe kutunun içine koymak için. O şekilde her deliğe birer fıs şeklinde kullanıyorum, oğlum 4 yaşında olduğu için haftada bir bazen iki defa da bir tatlı kaşığı içiriyorum. bugün oda nemlendirici buhar cihazından sipariş ettim o şekilde de kullanmayı düşünüyorum çünkü bulunduğum bölge çok kuru havası biz büyükler bile tıkanıyoruz sürekli çocuklar için umarım faydalı olur. Hava nemlendiricisinin içine ekstra lavanta yağı aldım farklı farklı deneyeceğim inşallah bu kış rahat geçer çünkü geçen kış çok çektik..