sweetasya mervestark evet hazırladım çok uğraştım içirmek için ama asla kabul etmedi. Hata ettim zorladım onda da öğürdü çocuk, öyle olunca tekrar veremedim ☹️
Noname21 sweetasya suan salgın var ben hiç hasta olmam kizimda 3 yas8nda 3 kere falan hasta olmuştur doğduğundan beri. Ama oda hasta bende. Kreşe gittiği için ve kreşe giden çocuk ebeveynleri bazıları sorumsuz olduğu icin cocujlar böyle hasta oluyor. Gecen gün bizim sitedeki cocugu gördüm 3 bucuk yasinda falan burnu sarıl saril akıyor öksürüyorum ses desen gitmiş ama kreşe gidiyordu . Yabi ne diye yolluyorsun o gidiyor başkalarına bulaştıriyor işte. Birde yerleşiyor bazen mikrop o yuzden atlatamiyor xoxuklar . Ben hu yuzden 5 yaşı bekliyorum okul icin
sweetasya Noname21 bizim de haftanın beş günü gitmişliğimiz çok azdır okul başladığından beri. Hasta çocuğu göndermek de zor. Çalışan annelerimiz mecbur ama o kısmı da ayrı.
Emine003 sweetasya öyle öyle canım buna da şükür Rabbim beterinden korusun inşallah Rabbim bilinmedik dert vermesin inşallah canım 🤲🤗
sweetasya Yusaydef yıkanmamış yünü kare şeklinde sırta koyacak şekilde küçük bir kumaşın içine dikip çocuğun sırtına koyuyorlarmış. Kullananlar memnun ama denemeden bilemiyorum tabii
Ballkizimm sweetasya benim Kizim ve oglum da 1 bucuk aydir iyilesip 3 gun sonra tekrar hastalaniyor 😕
Gin sweetasya doğru bizde de durum içler acısı, kızımdan bize de bulaşıyor sürekli😅 Koyun yününü not ettim aklımın bir köşesine, nasıl bir şey olduğunu araştırmam lazım. Kokulara karşı aşırı hassas o tereddüt etmeme neden oluyor.
sweetasya Gin koyun diyince benim de aklıma ilk koku geliyor ama gerçekten şifalıysa biraz havalandırırım diyorum. İnternette satışları artmış , ya pazarlaması çok iyi ya da ne varsa eskilerde var mevzusu 😬
sweetasya Mervew çok mantıklı aslında doktorun dediği. Ama bu sefer de gümbür gümbür geldi hastalık kırıp geçiriyor , iyileşip iki hafta sağlıklı gezen bordo berelidir artık 🤦♀️
Noname21 sweetasya yine de bence diğer çocukların hakkina girmek bu. Ben çocuğum hastayken parka falan goturmuyorum kimseye bulasmasin diye. Size tavsiyem pekmez verin cocugunuza bir tatlı kaşığı falan o bagisikliginj güçlendirir
Yusaydef sweetasya bizim çeyize yatak yorgan hep koyun yününden yapıldı az bişe de var evde acaba o olur mu 😂 sweetasya
sweetasya Kbraninalparslani çözüm söyledi mi ? Kış boyu böyle olacaksak deli gömleği giymemiz yakındır
Kbraninalparslani sweetasya bitkisel ev yöntemleri önerdi ne biliyim her doktor ayri teoride kimi ilaçsız olmaz kimi ilaca karşı Allah yavrulara şifa versin
Kuzeymomss sweetasya bir arkadaşımın kızı da öyle. Maalesef bebekken çok dikkat etmiş mikrop kapmasın aman birşey olmasın diye ondan kaynaklı bağışıklığı düşmüş. O da kreşe gidiyor ve neredeyse her hafta hastanedeler