sweetasya benim oğlum da dediğiniz gibi sürekli hastalananlardan, eşim takviyelere karşı biri doğaldan yanaydı hep ama çocuk haftada bir antibiyotik alınca ben dayanamadım artık gizliden udi hindi yağı aldım, Dr Rıfat Can hocadan görmüştüm inanmayarak da aldım, dediği gibi hem serum fizyolojik olarak uyguladım hem bir tatlı kaşığı içirdim ( 4 yaş) bir hafta direndim geçsin diye. Allahım mucize, burun akıntısı 1 Aydan fazla olan oğlum aynı şekilde öksürük artık yok. Yani gerçekten yok ve ben artık ilaçtan önce takviyelere inanıyorum.