NuruKelam ben sana direkt bıraktıkları konuları söyleyeyim onlara çalış. Bagaj ve kaputu açtırıp içindekileri soracaklar, park çizgisi çok önemli, sinyal çok önemli, biner binmez aynaları ayarlayıp kemerini takman çok önemli, rahat olman çok önemli ve ani fren çok önemli😊 manuel olarak 4 yıl önce aldım otomatik kullanıyorum😊