Direksiyon derslerim dün bitti. Ayın sonunda sınavım var. Yazılıyı geçtim şükür. İnşallah direksiyonu da geçerim. 🙏Parkurumuz Türkiye’nin en en zor ikinci parkuru, İzmir. En zor kavşaklar burada, bunları yapabildiğime inanamıyorum hala. 🫠İnşallah sınavda da yaparım. Ehliyette kullandığımız araç dizel. Sizinki ne bilmiyorum ama şöyle diyeyim, bir tavsiye. Kendi parkurunuzun videosu YouTube’da mutlaka vardır. Atıyorum İzmir Konak x sürücü kursu parkur diye yazın çıkar. Genelde hocalar araçta bir öğrenci ile video çekip atıyor YouTube’a. Onu izleyin hem parkuru ezberlersiniz hem de yapacağınız kalkışları vs. onları tamamen oturtursunuz. Başarılar dilerim. 🙏💕