NuruKelam 3 hafta önce yazılı sınavı 82 ile geçtim ve bu hafta direksiyon eğitimi başladı. En kolay olan yokuş kalkış diyebilirim, hiç zorlamadi beni. Zaten 30dan yukarı çıkarmıyorlar hız olarak o yüzden vites olayı en fazla 2 ye attırıyor benim hocam. Park konusunda da sadece taktikle park ediyorsun , gerçekten basit ama o an heyecanla bi ayağın kaysa dubaya girersin. Bakalım bende bu hafta kendi aracımla gidip pratik yapacağım sanırım haftaya sınavım olur. İkimize de başarılar 🥲❤️