Direksiyon dersi alıp bitirdiysen eşinle çalışabilirsin aslında. Sadece parkları yapamazsın. Ben sınavdan önce kendi arabamızla yokuş kalkış vs çalışmıştım. Ama her arabanın kalkış noktası farklı olduğu için biraz kafan karışabilir.
Bence en zoru parklar. Çünkü tek bir hatada gidiyorsun ve yapılacak şeyler çok nizami olmalı. Onun dışında parkurun kalanı klasik trafik yani, zor değil.
Ben 3.de geçebildim. Komisyon çooook önemli bu arada. Tamamen şans işi. Çok kıl bi komisyona denk gelirsen gergin olup kalıyorsun kesin. Komisyon rahat olunca sen de rahat oluyorsun.
Başarılar şimdiden.