berkinannesi_ sakinolpelincim herhalde kalça göz aşılar yapılıyor cahil değiliz benim demek istediğim rutin olarak çocuk doktoruna götüren var mı demek
sakinolpelincim berkinannesi_ siz yazınızdan bunu mu anlıyorsunuz tekrar bakın. Ben götürmedim gerek var mı demişsiniz sadece. Hem aşida hemşire ne yapıyor ki ölçüp tartıp veriyor. Göz testi işitme testi özel aşıları da var. Ayrıca doktor refleks ve gelişimine de bakıyor her ay vermesi gereken tepkileri verebiliyor mu diye. Tamamen soyut muayene de ediyor.
ZehraTurkoglu berkinannesi_ 6 aya kadar her ay götürdük sonra 9 aylıkken götürdük birde şimdi 1 yaşında götürücez ama doktorumuz öyle istemişti bizim
oykumoms berkinannesi_ her ay doktor kontrolüne götürüyorum ben de kilosu boyu baş çevresi normal mi baktırmak için mesela geçen ay kilosunu az aldığını milyon kaldığını söyledi şu an kızım 4 aylık zaten de bu zamana kadar her ay götürdüm
berkinannesi_ oykumoms bebeğimin gelişimi gayet iyi kilosu boyu baş çevresi o yüzden çocuk doktoruna götürmedim haftaiçi bi gidelim
oykumoms berkinannesi_ yani zaten sağlık ocağına gittiğinizi söylediniz bir sıkıntı da yoksa her ay götürmeye gerek yok zaten arada sırada kontrol iyidir 🤗
berkinannesi_ oykumoms bi sıkıntı olsa söylerler zaten çok şükür herşeyi iyi ama ben yinede haftaiçi gideyim☺️
berkinannesi_ sakinolpelincim göz testi işitme testi özel aşılar rutin şekilde yaptırıyorum zaten,reflekslerde gayet iyi araştırıp bakıyoruz
Beryak berkinannesi_ hiç takılmayın zaten 3 aylıkmış bebeğiniz bundan sonra götürürsünüz daha 3 ayınız var bir sıkıntısıda yokmuş bebişimizin şükür :)
Denizanasi92 berkinannesi_ ilk 6 ay her ay 6.aydan sonra 9 da getirin dedi doktorumuz. İlk 6 ay kilo kontrolü gelişimi takip ediliyor keşke götürseydiniz
berkinannesi_ Beryak herhangi bişey ondaydı götürürdüm zaten gelişimi gayet iyi kilosu olsun boyu olsun
Denniscab berkinannesi_ 10 aylık olucak bebeğim, bu aya kadar her ay götürdük ama belki bu ay götürmem sıkıldım artık Allah ihtiyaç duydurmasın da, ilk 6 ay gidilmeli ama bence sonra 9’a kadar gerek yok ama ben her ay gittim gerekli miydi, hayır
Denizanasi92 berkinannesi_ evet götürün yani baş çevresi bıngıldak vs herşeye bakılıyor bir de aklınıza ne takılsa sormuş olursunuz . ❤️
Miniktirtillarim berkinannesi_ ilk kizimi yasina kadar her ay götürdüm nerdeyse Her ay ayni sekilde saglik ocaginasa gitti. Ondan sonra 14 16 18 kısacası 2 ay arayla falan gittik 24. Aydan sonra coo gerek olmadikca gelme dedi doktor suan 30 aylik mesela yakin zamanda bi asisi vs olmadigi icin sadexe saglik ocagi her ay bakiyor kilo boy falan o kadar.
Ecee_0661 berkinannesi_ Merhaba bebeğinizin kilosu nedir acaba benim bebisim iri bir bebwk dogdu ama dogduktan sonra kilo alimi azdi simdi hem emzirip hemde sagip veriyorum biraz almaya başladı
Ecee_0661 berkinannesi_ Hmm olsun sağlığı yerinde olsunda benim sutum olmasina ragmen hic alamamisti cunku her dakka memedeydi beni emzik gibi kullaniyordu bu ayda hic kilo alamayınca doktora göturdum artik bu yeni doğan degil 4 saate bir emzirmen gerek dedi hocam tovbe kizim o kadar duramaz ortaligi yikar dedimm o zaman 3 saat desi ama o kadarda duramiyor 2 aaatte bir hem emzirip hemde sagip biberonla veriyorum hemen fark etti. 🥰
berkinannesi_ Ecee_0661 daha minicikler kilo alırlar verirler yeter ki canları sağ olsun minik kuşlarımızın ☺️