berkinannesi_ Ecee_0661 daha minicikler kilo alırlar verirler yeter ki canları sağ olsun minik kuşlarımızın ☺️
Denizanasi92 berkinannesi_ evet götürün yani baş çevresi bıngıldak vs herşeye bakılıyor bir de aklınıza ne takılsa sormuş olursunuz . ❤️
berkinannesi_ Denizanasi92 baş çevresi bıngıldak bakıyorlar aklıma takılanı sağlık ocağında ki hemşiremizde cevaplıyor tabi çocuk doktoru daha detaylı inceler🌸
incitanem3 Her ay sağlık ocağına kilo boya baktırmak ve aşılari olunca getiriyorum onun dışında hasta olursa doktor her ay bence gerek yok çocuğun sıkıntısı yoksa
yagmurkokusu_ berkinannesi_ 2 hafta bi 3 hafta da bir mutlaka götürüyorum sağlık ocağına ise her pazartesi + aşıları için
Mommqueen berkinannesi_ aile hekiminz zatrn randevularınızı oluşturmuyor mu mesela bizim burda ilk 6 ay her ay sonrası 1 yaş sonra 15 aylık 18 aylık 2 yaş olarak oluyor muayneleri
incitanem3 berkinannesi_ bende hasta olmadıkça gitmiyorum gereksiz çocuğun biseyi yoksa sağlık ocağına baş çevresi kilo boya baktiriyorum sadece