berkinannesi_ ilk 6 ay her ay olmak üzere götürüyoruz. 1 aylıkken zaten götürülmeli🌸 2 aylıkken menenjit nimenrix aşısı, 3 aylıkken rota ve bexsero aşısı, 4 aylıkken nimenrix ikinci dozu, 5 aylıkken rota ve bexseronun ikinci dozu yaptırdık. Bu arada devlet aşıları zaten uygulanıyor ayına göre. 6 aylıkken de devlet aşısı var. Daha sonra 9, 12, 15, 18 ve 24. aylarında götürüyoruz. Kızımda bu şekilde götürdük oğlum 4 aylık yine bu şekilde götürüyoruz. Boy kilo baş çevresi ölçümü ve ekstra kontrolleri yapılıyor. Sağlık ocağı özel aşıları yapmıyor o yüzden özel doktora götürüyoruz. Belimizi büküyor maddi anlamda ama imkanlar dahilinde her şey evlatlarımız için🌸