Vestless canım hiç kilosunu kafana takma ,benim ilk çocğumda çok üzülürüdm çok minnoştu , biraz çocuğun yapısından genetiğinde öyle oluyor .Dedim hadi kızlar minnoş oluyor 4 aylık bi oğlum var o daha böyle tombiş olur yok oda ablasnın aynsı tamamen genetlk ve yapısal yapacak giç bişey yok yeterki sağlığı yernde olsun sizde hiç üzülmeyin