Birrannebirbebekk kızım da 2760 doğdu 4. Aya yeni girdik 6,5 yoktur bence kilosu
Bi ara emzirdim o ay mesela sadece 100 gr almış o dönemde de kilo kaybımız olduğu için en son 3. Ayda 5,5 civarıydı şimdi 6 ya yaklaşmıştır belki
Ve doktorum bize bile doğum kilosunun 2 katına ulaşmış iyi dedi
4 aylık bir bebeğin 6,5 kilo olmasına hiçbir doktor az diyemez dememeli 😂hele ki düşük kilo da doğduysa saçmalamış