4 ay 17 günlüğüz doktorumuz iki ay gözlem yaptı ilk ay sadece 900 gr almıştı yaklaşık 40 gün gibi bir sürede daha sonra bir ay daha gözlemleyim dedi bu sefer 300gr almıştı kız bebişimiz ve ek gıdaya geçelim dedi sütüm oldukça fazla ama kilo almamış sebebini sorunca doktor bünyesel bi durum her bebek farklı kilo alır dedi şimdilik sebze çorbalarıyla ve yoğurt mayalayarak başladım siz annişlere sormak istediğim ilk soru / iki üç kaşık vermem yeterli biliyırum ama vermeyi bıraktığım gibi ağlayıp daha fazla yiyor özellikle kabak çorbasının delisi oldu versem bir kavanoz yer evde kendim havuçla yapıyorum çok yese de yine yarım saat bi saat sonra emiyor acaba sütüm doyurucu değil mi çorbayı istediği kadar vermelimiyim ? Kızımın kilosu en son 5980gr idi aynı sorunu yaşayan var mı emerken birden gülmeye konuşmaya başlıyor iki saate bir yaklaşık on dakika emiyor yeterli bir süremedir ? Kilo almamasının sebebi ne olabilir ?