Ne yazık ki çete halinde dolaşan, geleni geçeni özellikle küçük çocukları av gibi gören sokak köpekleri insanlardan daha değerli 😔 Bu köpekler her gece parklarda minicik kedileri boğazlıyor onlara da yazık değil mi? O zaman nerde hayvan sevgisi.
Çocuklara çok üzüldüm umarım kuduz bulaştıran köpek bulunmuştur yoksa devam eder vakalar.