Kopeksiz sokak isteyenlere cahil diyenler var ya evet butun avrupa tum medeni ulkeler cahil bi siz cok egitimli ve medenisiniz. Kopeklerin yerinin sokaklar oldugunu savunanlarin hayvan sevgisine zerre inanmiyorum. Hadi saldirgan kopekleri, insanlara cocuklara verdigi zarari geciyorum o hayvanlarin arabalarin altinda kalmasina, otobanlarda pestile donmesine, sokaklarda iskenceye hatta tecavuze ugramasina, ac susuz sogukta copleri eselemelerine de mi acimiyorsunuz? Kopeklerin yeri sokaklar falan degil dunya degisti medeniyet kuruldu malesef suan sokaklar hayvanlar icin guvenli degil, insanlar icin de basibos kopekler guvenli degil. Bu ise bir cozum bulunmazsa sokak hayvani sayisi artmaya devam edecek ve cezasini hem insanlar hem hayvanlar cekecek. Sokaktaki hayvanlara bozuk tavuklarinizi verip yollara dun aksamdan kalan salcali makarnalari dokmekle hayvansever olmuyorsunuz. Hayvanlari gercekten seven onlarin sokaklarda kalmasini istemez. Tek cozum sokakta bir tek sahipsiz hayvan bile kalmayana kadar toplamak, kisirlastirmak ve daha fazla uremelerine engel olmak. O sozde hayvanseverler de gidip barinaklardan sahiplensin ve barinaklara bagis yardim yapsin. İlla bir seye sesinizi cikaracaksaniz yetersiz ve kotu barinaklara sesinizi cikarin hayvanlarin toplanmasina degil.