MotherHoney-S- neden hep ezbere cümleler kuruyorsunuz duyar kasmayın falan. Cidden duyar kasan ben miyim yoksa siz mi? Ben sadece işin aslını söylüyorum hanımefendi. Ben asla ve asla bir çocuğun zarar görmesini savunmuyorum ben de bir anneyim emin olun böyle haberler görünce benim kendi evladımmış gibi canım yanıyor. Ama gidip de bunun sorumluluğunu bir köpeğe atarsak doğru olan çözüme ulaşamayız. Belediyeler sandığınız gibi masum değil. Siz deseniz ki bu hayvanların kuduz aşısı zaten 1tl belediye neden düzenli takip yapıp aşılama yapmıyor deseniz size hak verirdim fakat siz köpekler toplatılsın fikrini savunuyorsunuz sanırım? En azından benim cevap verdiğim arkadaşlar o fikri savunuyordu. Ben size o köpekler toplatılırsa ne olacağından bahsettim sadece. Emin olun ben de ana babanın içine evlat ateşi düşmesin isteyen tarafım. Ama gidip de sırf dilsiz kendini savunacak gücü yok diye günahsız bir hayvanın da yaşam hakkının elinden alınmasını savunmam. Ve haklısınız tabii ki sadece kendi evladım değil başka birin evladının elini kolunu da bir köpeğin ağzında görürsem o an gözüm köpek görmez mecburen zarar verme durumununda da kalabilirim. Fakat yine de gözüm hayvan hakkı görür ben gidip de sonradan o hayvandan intikam, öc istemem gider belediyeye sorarım hesabı bu hayvan neden aşısız gider oranın halkına sorarım bu hayvan neden saldırgan neden korkak? Hiç mi biriniz kapınızın önüne bir kap su, mama koymadınız? Hiç mi yakınınıza yaklaşan köpeğe direkt hoşt diye bağıracağınıza başını okşamadınız? Ya da en azından bir sevgi sözcüğü kullabmadınız emin olun onu bile anlayıp mutlu oluyorlar. Bu hayvanları itilip kakılmak gelen geçenden tekme yemek de vahşileştiriyor haberiniz olsun. Kısacası suç yine biz insanoğlunun. Sanıyoruz ki ayak bastığımız toprak bizimdir oysa ki bu dünya kaç canlı aleminin ortak yaşam alanıdır biraz bunun bilincinde olmamız da lazım.