Senibidasanaelikopteryokbuson yok ben olsam ben de guvenmem aşı da bellı aralıklarla yapılmalı dıye bılıyorum hayvanları olanlar daha ıyı bılır tabı, onceden yapılıp bırakıldı mı bılemıyor ınsan. Saldırganlık fark edersenız arayın yıne de sız. Onların oradakıler durmadan bogusuyorlardı. Coxukları falan da kovalamıslar. En son gelinimizi ısırdılar. Annemlerın sokagında tek gezen bır kopek var 40-50 cocuk oyun oynuyor hiç zararı yok, grup seklındeyken daha cok saldırgan oluyorlar, kızışma döneminde de saldırganlasıyor diyorlar