Actombo gerçekten cehaletiniz karşısında çok şaşkınım şu anda. Hanımefendi siz şaka mısınız? Sokaklarda görmek istemiyorum da nedir ya iyi denizlerde yaşasın köpekler di mi sonuçta orada da insan yaşam faaliyeti yok. Aşağılarda bir arkadaşa yanıt vermiştim lütfen azından o yorumu açıp okuma zahmetine girin. Ya da daha basiti vir köpek neden saldırır? Bunu araştırabilirsiniz mesela. Ve araştırmalarınız karşısında suçun yine biz insanoğlunda olduğunu göreceksiniz. Ve evim de zaten bakıyorum, köpeğim de var kedim de var kuşum da var ve evladım da var bu evde. Hepimiz aynı dvin içinde yaşıyoruz bakın siz aynı sokakta bile yaşanmaz diyorsunuz fakat biz aynı evin içinde yaşıyoruz. Kedim gider sürekli bebeğimle uyur ağlasın uykusundan kalkıp koşar. Köpeğim de aynı şekilde. Protesto edin fakat doğru şekilde protesto edin. Yaşadığım bölgede çok fazla köpek var bir kaç defa ben de kovalandım bir kere aniden elime saldırdı bir tanesi. Ama ben bu hayvanlara mama verdim su verdim sevgi verdim şimdi bir yere gideyim hepsi benim peşime gezer bacaklarıma sürtünür ve diğer insablara aynı şekilde sevgi yumağı oldular. Bu arada bahsettiğim aşılanmış, kısırlaştırılmış sokak köpekleri. Eğer aşısı yoksa ve kuduzsa sevgi, mama, su o hayvanı asla sevgi yumağı yapmaz, saldırgan olmaya devam eder. İşte bu belediyenin suçu! Gidin bunu protesto edin işte. Bir de şu açıdan bakın bu zaman kadar kaç köpek bir çocuğu kaşırılmaktan, suda boğulmaktan kısacası ölmekten kurtardı. Gidin biraz da bu açıdan bakıp bunu araştırın. Ve kesinlikle anneliğime bu konuda laf edemezsiniz. Elimdeki telefonu saçma sapan şeyler için kullanacağıma gidip her şeyin doğrusunu, doğru kaynaklardan öğrenmeye çalışıp evladımın akıllı, bilinçli merhametli bir birey olması ve kesinlikle sizin gibi bencil olmasın diye kullanıyorum. Size tavsiye ederim. Yoksa çocuğunuz büyüdüğünde en ufak bir yanlış yetiştirmenin sonuçlarının nasıl kötülükler doğurduğuna gözlerinizle şahit olmanızı istemem.