AngelMotherr biz bir kat fazla giyinip bir şekilde idare ederiz de bebekler için sıkıntı gerçekten ailecek koşucaz evin içinde donmamak için, bizim evimiz yalıtımlı çok soğuk olmuyor ama annemlerin evi çok soğuk tek odada yanıyor doğalgaz sobası çok üzülüyorum böyle olunca, ve tek odada yanmasına rağmen çok fazla fatura ödüyorlar tepemize çıktılar değil s…çtılar resmen