Dilaraortacc Denizanasi92 kışın napcaz kafayı yicem dusunmekten 600 tm faturanın 100 tlsi vergi direkt
RainOverMe Dilaraortacc ona da termostat takıyorlar sanırım fazla yakmamak ıcın oda ısısına gore devreye gırıyor kombı. Daha dusuk gelıyormus bu sayede dogalgaz
salakmisincemilee Pupis ekimayi full yaktım 50 55 arası 370 geldi kışın en fazla 600 falan gelir geçen yıl aynı şekilde 220 falan geliyodu bu aylarda rabbim yardımcımız olsun
anataraf1leoparbenim Pupis kombide bi eco mod var birde comfort comford ya karsanız düşükte yansa bile 7 24 yanar eco da yakarsanız belirli aralıklarla yakıp kapatır kendisini banada 2 haftalık 370 gelmiş geçen kış aylık 650 felan veriyorduk bakalım bu kış ne olacak